Heinz-forum

Het forum van http://gezelligleuk.free.fr
Het is nu 17-05-24 @ 11:43:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eendje voor 'n pubquiz
BerichtGeplaatst: 20-06-20 @ 08:22:26 
Offline
Heinz-zot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26-12-17 @ 17:41:57
Berichten: 15
Nou ik weet niet meer waar ik eenden ben tegengekomen in het verzameld werk en mijn hele collectie is gestolen dus ik kan het niet opzoeken maar ik weet zeker dat ik ook wel eens een maffe eend voorbij heb zien komen hier of daar.
Toen ik dus dit berichtje tegenkwam op twitter Duck walks into pub, downs pint, fights dog moest ik met enige heimwee terug denken aan het genoegen bij het kijken naar de tekeningen en het lezen van de zotte verhaaltjes van Eddie en Rene.

Eigenlijk betreft het hier een tamelijk droevig voorval bemerkte ik toen ik het artikel las maar ik heb dan ook enigszins een zwak voor eenden, zeker omdat ik als kind eens een 'verlaten' nest vond waar op dat moment nèt een ei aan het uitkomen was. Ik heb toen een beetje geholpen bij de geboorte want naar het zich liet aanzien bleek 't een hels karwei voor zo'n babyeendje om uit het ei te geraken dus pelde en peuterde ik stukjes eierschil weg om te helpen. Daar bleek het eendje achteraf zo ontzettend blij mee dat het daarna achter mij aan bleef lopen om mij te bedanken, toen heb ik het maar mee naar huis genomen, en ook om mijn ouders te leren wat dankbaarheid is waarschijnlijk. Enige tijd later is mijn moeder (toen ik op school was) tijdens het stofzuigen (overstemt het piepen) op het arme beestje, dat sindsdien altijd achter iedereen aan bleef lopen, gaan staan, dat is echter weer een ander verhaal. Dus eigenlijk helemaal niet om te lachen.
:-(
In de verzameling tweets die ik in de loop der tijd heb opgespaard is dit wel echt een hele mooie en de vraag die ik er mee wil opwerpen is dus; waar zijn de eenden terug te vinden in het werk van de geestelijke vaders van Heinz? En dan heb ik het niet over Donald Duck, temeer daar de heren er snel van af hebben gezien zich nog langer met dit brave concern af te geven.

Afbeelding

En wie mag dit dan wel wezen?: https://twitter.com/heinz_de_kat? dat zou ik ook wel eens willen weten. Niet dat er daar nog veel activiteit te bespeuren valt en juist ook wel weer om precies te zijn daarom.
Zo'n claim op de naam schept verplichtingen lijkt mij. Je bent ambassadeur of niet.
:D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eendje voor 'n pubquiz
BerichtGeplaatst: 22-06-20 @ 23:11:52 
Offline
Opperhoofd
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15-11-05 @ 07:35:46
Berichten: 700
Woonplaats: Leiden
Eend is natuurlijk een hoofdpersonage in Beffen Ijf, de prachtige bundel die nog steeds een van mijn favoriete stripalbums is.

_________________
http://gezelligleuk.free.fr


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling